Πάντα όταν τρέχουμε μια Έρευνα Ικανοποίησης Εργαζομένων για πρώτη φορά σε μια εταιρεία, δεν βάζουμε ποτέ ερωτήσεις δημογραφικού χαρακτήρα και επίσης η έρευνα είναι 100% ανώνυμη. Δεν θέλουμε να ξέρουμε ηλικία, φύλο, σπουδές, τμήμα που εργάζονται. Δεν θέλουμε να ξέρουμε τίποτα.
Και πάντα η ερώτηση από Διευθυντές και Ξενοδόχους είναι η ίδια: «Και πώς θα ξέρουμε ποιο τμήμα έχει πρόβλημα;»
Και πάντα η απάντησή μας είναι η ίδια: Δεν θέλετε να ξέρετε ποιο τμήμα έχει πρόβλημα. Θέλετε να ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημα. Και αυτό να το δείτε να αποτυπώνεται και σε αριθμούς.
Και εξηγούμε: μία εταιρεία που δεν έχει κάνει ποτέ Έρευνα Ικανοποίησης Εργαζομένων, άρα δεν το έχει στην κουλτούρα της το feedback αυτής της έκτασης, ο κόσμος είναι άμαθος. Υπάρχει φόβος, υπάρχει ανησυχία, υπάρχει άγχος για το άγνωστο και για το μέλλον. Και όλα αυτά τα συναισθήματα είναι απολύτως λογικά, αναμενόμενα και ανθρώπινα. Το στοίχημα εδώ είναι να πειστεί ο κόσμος να συμμετέχει και ταυτόχρονα να επικοινωνήσει αυτό που νιώθει.
Και το πετυχαίνουμε αυτό! Με πολύ επικοινωνία πάντα! Και με one-to-one συναντήσεις με τον κόσμο, συμπληρωματικές του ανώνυμου ερωτηματολογίου. Και μας εμπιστεύεται και εδώ ο κόσμος. Ξέρει ότι η ταυτότητά του δεν θα αποκαλυφθεί. Παρά μόνο το πρόβλημα. Ανακαλύπτουμε προβλήματα που είτε η Ανώτερη Διοίκηση δεν γνωρίζει είτε δεν γνωρίζει την πραγματική τους έκταση και σοβαρότητα. Συνήθως το δεύτερο. Και αυτό τελικά είναι win-win και για τις δύο πλευρές.
Μπορούν να γίνουν θαύματα όταν έχεις ανοιχτά αυτιά. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που έχουν ανοιχτά αυτιά και τους εργαζόμενους που μας εμπιστεύονται.