Θέσεις Εργασίας            Επικοινωνία
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Εξατομικευμένες, αποτελεσματικές και εφαρμόσιμες λύσεις

Υποστήριξη HR

Με τις Υπηρεσίες Υποστήριξης Ανθρώπινου Δυναμικού που παρέχουμε, μπορείτε να αναθέσετε σε εμάς οποιαδήποτε καθημερινή, σχετική με το Ανθρώπινο Δυναμικό, εργασία του ξενοδοχείου σας και να εξοικονομήσετε χρόνο για άλλες προτεραιότητες της επιχείρησης.

Εάν χρειάζεστε υποστήριξη σχετικά με τη δημιουργία ή τη βελτιστοποίηση μιας αγγελίας εργασίας ώστε να γίνει πιο αποτελεσματική, είμαστε εδώ για να σας εξοικονομήσουμε χρόνο, προετοιμάζοντάς την για εσάς και κοινοποιώντας την εκ μέρους σας σε όλες τις σχετικές πλατφόρμες προσλήψεων της επιλογής σας.

Ο έλεγχος και η διαλογή βιογραφικών, σε συνδυασμό με τη διενέργεια συνεντεύξεων, ειδικά για εποχικά ξενοδοχεία, είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που συνήθως απαιτεί μήνες για να ολοκληρωθεί. Επιπλέον, είναι μια διαδικασία που απαιτεί εξειδίκευση πάνω σε συγκεκριμένες δεξιότητες. Με την αγορά αυτής της υπηρεσίας, εμείς αξιοποιώντας την δική σας βάση δεδομένων, φιλτράρουμε το σύνολο των βιογραφικών που έχετε συγκεντρώσει και προχωράμε σε συνεντεύξεις με τους υποψήφιους που πληρούν επαρκώς τις προδιαγραφές των κενών θεσεών σας και ταιριάζουν με την κουλτούρα και το προφίλ του ξενοδοχείου σας. Τέλος, σας παρέχουμε τις οριστικοποιημένες προτάσεις μας προς έγκριση.

Το Linkedin είναι το δημοφιλέστερο δίκτυο επαγγελματιών στον κόσμο. Είναι ένα γνωστό κοινωνικό μέσο που χρησιμοποιείται τόσο από εργοδότες όσο και από εργαζόμενους για δικτύωση, θεμελίωση επαγγελματικών σχέσεων και αναζήτηση εργασίας αλλά και ανθρώπινου δυναμικού. Για το λόγο αυτό, η ενεργή παρουσία της εταιρείας σας στο LinkedIn είναι καθοριστικής σημασίας. Με αυτήν την υπηρεσία, σας βοηθάμε να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στην εταιρική σας σελίδα στο LinkedIn και να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητά σας ως εργοδότης, αναρτώντας συχνό και σχετικό με το προφίλ της εταιρείας σας περιεχόμενο.

Το αίσθημα δέσμευσης (engagement) των εργαζομένων με την εταιρεία, μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό δείκτη επαγγελματικής ικανοποίησης και υγιούς εργασιακής κουλτούρας στο εσωτερικό μιας εταιρείας. Οι εργαζόμενοι που νιώθουν συνδεδεμένοι με την εταιρεία τους, τείνουν να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους, πιο πιστοί στην εταιρεία τους και να συμβάλλουν περισσότερο στους ευρύτερους στόχους του οργανισμού. Στην My Ikigai, σχεδιάζουμε εξατομικευμένες έρευνες Δέσμευσης Εργαζομένων που εξετάζουν όλες τις κρίσιμες παραμέτρους δέσμευσης εργαζομένων: δικαιοσύνη, εμπιστοσύνη, υπερηφάνεια, ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, παροχές και προνόμια εργαζομένων, εσωτερική επικοινωνία, ηγεσία, συνεργασία.

Η εκτέλεση της μισθοδοσίας αλλά και οι συνεχείς αλλαγές στην εργατική νομοθεσία και στο πληροφοριακό σύστημα Εργάνη, αποτελούν μια χρονοβόρα αλλά και ιδιαιτέρως απαιτητική εργασία για τα ξενοδοχεία. Η έμπειρη και πλήρως καταρτισμένη ομάδα του My Ikigai είναι εδώ για να σας απαλλάξει από αυτό το βάρος και να απελευθερώσει μέρος του γεμάτου προγράμματος σας για άλλες προτεραιότητες και εργασίες του ξενοδοχείου σας.

Employer Branding

Employer Branding

Είτε το ξενοδοχείο σας είναι καινούριο είτε χρόνια καθιερωμένο στην αγορά, το Employer Branding, είναι απαραίτητο για να χτίσετε και να ενισχύσετε τη φήμη σας ως εργοδότης και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Με αυτή την υπηρεσία εμείς:

Στρατηγική HR

Στρατηγική HR

Στην My Ikigai, σχεδιάζουμε εξατομικευμένες στρατηγικές, διαδικασίες και σχέδια δράσης που έχουν εντυπωσιακά θετικό αντίκτυπο στο ξενοδοχείο σας. Επιπλέον, παρέχουμε εξειδικευμένη, πλήρως άρτια εκπαίδευση και αποτελεσματική καθοδήγηση στην ομάδα σας σχετικά με όλες τις λειτουργικές διαδικασίες προκειμένου να μπορέσουν να τις εφαρμόσουν με επιτυχία και αυτόνομα.

Η επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ύπαρξη του σωστού αριθμού εργαζομένων, οι οποίοι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα και τις δεξιότητες, αλλά και στην τοποθέτησή τους στις σωστές θέσεις. Ως εκ τούτου, το να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι, την στιγμή που τους χρειάζεστε, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Γι αυτό το λόγο, χρειάζεται ένας στρατηγικός σχεδιασμός αυτών των αναγκών, ο οποίος να ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους στόχους του ξενοδοχείου σας. Είτε το ξενοδοχείο σας είναι νέο είτε έχει ήδη εδραιωθεί στην αγορά, πρέπει να έχετε ένα σαφές πλάνο για το πώς μπορείτε να λειτουργήσετε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες και περιορισμούς της εταιρείας σας. Ο στρατηγικός σχεδιασμός αναγκών ανθρώπινου δυναμικού, που σας προτείνουμε, θα επιλύσει τέτοιου είδους προκλήσεις για την επιχείρηση σας και βάζοντας τα πάντα σε τάξη, θα σας βοηθήσει να θέσετε τις σωστές προτεραιότητες και να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για το πιο πολύτιμο περιουσιακό σας στοιχείο: τους ανθρώπους σας.

Το να γνωρίζετε τον αριθμό των ατόμων που χρειάζεστε και τις θέσεις για τις οποίες προορίζονται δεν αρκεί για να ξεκινήσετε με επιτυχία την αναζήτηση υποψηφίων σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο, όσο αυτός της Φιλοξενίας. Η πρόσληψη προσωπικού μπορεί να αποβεί πολύ δαπανηρή για το ξενοδοχείο σας, εάν δεν την σχεδιάσετε αποτελεσματικά εκ των προτέρων και δεν χρησιμοποιήσετε όλους τους πόρους σας. Μια στρατηγική προσλήψεων θα αποτελέσει έναν «οδικό χάρτη» για το πώς και πού θα βρείτε τους κατάλληλους υποψηφίους.

Με αυτή την υπηρεσία, αξιολογούμε την τρέχουμε στρατηγική προσλήψεων που έχετε και σας παρέχουμε χρήσιμες προτάσεις και συμβουλές που συντελούν σε:

  • Αύξηση των πηγών προσέλκυσης προσωπικού.
  • Αύξηση του αριθμού υποψηφίων που λαμβάνετε για κάθε κενή θέση.
  • Βελτίωση της εμπειρίας των υποψηφίων σας (candidate experience).
  • Αναβάθμιση της διαδικασίας των συνεντεύξεων και της λήψης αποφάσεων πρόσληψης
  • Ελαχιστοποιήση του χρόνου και του κόστους πρόσληψης.

Πώς βλέπουν οι εργαζόμενοι το σύστημα αμοιβών της εταιρείας σας; Το θεωρούν δίκαιο; Είναι ικανοποιημένοι; Αισθάνονται ότι έχουν ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής; Είναι το σύστημα αμοιβών σας ανταγωνιστικό στην αγορά; Καταλήγετε συχνά να πληρώνετε περισσότερα από όσα είχατε αρχικά προϋπολογίσει στην αρχή της σεζόν/του έτους; Αυτά είναι σημαντικά ερωτήματα που χρειάζεται να απαντήσετε προκειμένου να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τους κατάλληλους εργαζόμενους. Μέσω αυτής της υπηρεσίας αξιολογούμε το τρέχον σύστημα αμοιβών σας και σας παρουσιάζουμε επιλογές και λύσεις βασισμένες απόλυτα στους επιχειρηματικούς σας στόχους και τον προϋπολογισμό σας. 

Με ποιο τρόπο παρακολουθείτε και εντοπίζετε τους πιο ικανούς και επιτυχημένους εργαζόμενους στις ομάδες σας; Και με ποιο τρόπο εντοπίζετε τους λιγότερο αποτελεσματικούς; Έχετε συγκεκριμένα κριτήρια βάσει των οποίων αξιολογείτε την αποτελεσματικότητά τους και, αν ναι, γνωρίζουν οι εργαζόμενοί σας τα κριτήρια αυτά και τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζονται στην πράξη; Μια διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για τον οργανισμό σας, προκειμένου όχι μόνο να δημιουργήσετε ένα δίκαιο και υγιές εργασιακό περιβάλλον και κουλτούρα, αλλά και για να διασφαλίσετε ότι οι εργαζόμενοί σας είναι συνδεδεμένοι, συγκεντρωμένοι και ευθυγραμμισμένοι με τους στόχους και το όραμα της επιχείρησής σας. Μέσω αυτής της υπηρεσίας παρέχουμε τα εξής: καθορίζουμε τους στόχους της επιχείρησής σας, καθώς και τους βασικούς δείκτες απόδοσης που χρειάζεστε για να παρακολουθείτε την απόδοση των εργαζομένων στο ξενοδοχείο σας και στη συνέχεια δημιουργούμε ένα σύστημα αξιολόγησης της απόδοσής τους, προσαρμοσμένο στις εξατομικευμένες ανάγκες και την κουλτούρα του ξενοδοχείου σας.

Το αίσθημα δέσμευσης των εργαζομένων με την εταιρεία (employee engagement), μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό δείκτη επαγγελματικής ικανοποίησης και υγιούς εργασιακής κουλτούρας στο εσωτερικό μιας εταιρείας. Οι εργαζόμενοι που νιώθουν συνδεδεμένοι με την εταιρεία τους, τείνουν να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους, πιο πιστοί στην εταιρεία τους και να συμβάλλουν περισσότερο στους ευρύτερους στόχους του οργανισμού. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενεργειών που ενισχύουν την δέσμευση και την ικανοποίηση των εργαζομένων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για έναν οργανισμό, το οποίο ενισχύει την εμπιστοσύνη των εργαζομένων στην εταιρεία, προάγει μια θετική και υγιή εργασιακή κουλτούρα και ενδυναμώνει το προφίλ σας ως εργοδότη. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, δημιουργούμε για τους εργαζόμενούς σας ομαδικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις, ενέργειες κοινωνικής εταιρικής ευθύνης και προγράμματα που προάγουν την ομαδικότητα, την ευεξία και την αναγνώριση της προσφοράς τους, προσαρμοσμένα όλα στο όραμα, στις προτεραιότητες και τον προϋπολογισμό του ξενοδοχείου σας.

Έχοντας πραγματοποιήσει μια ενδελεχή ανάλυση κάθε θέσης εργασίας στον οργανισμό σας, δημιουργούμε για εσάς αναλυτικές περιγραφές θέσεων εργασίας (Job descriptions). Οι σαφείς περιγραφές θέσεων εργασίας λειτουργούν ως σημείο αναφοράς και ως θεμελιώδες συστατικό σε όλες σχεδόν τις διαδικασίες ανθρώπινου δυναμικού στον οργανισμό σας: προσέλκυση εργαζομένων, συνεντεύξεις, εκπαίδευση, αξιολόγηση της απόδοσης, εσωτερικές μετακινήσεις και προαγωγές, συστήματα αμοιβών. Οι ρεαλιστικές και κατανοητές περιγραφές θέσεων εργασίας προάγουν μια κουλτούρα δικαιοσύνης, εμπιστοσύνης, συνεργασίας και υγιούς επικοινωνίας στον οργανισμό σας. Βοηθούν επίσης τον οργανισμό σας να είναι αποτελεσματικός στη λήψη αποφάσεων, καλά οργανωμένος και οικονομικά αποδοτικός.

Ένταξη ενός νέου εργαζόμενου σε ένα εργασιακό περιβάλλον (Employee Onboarding), ονομάζουμε τη διαδικασία που βοηθά τον εργαζόμενο να εγκλιματιστεί και να ενσωματωθεί στις κοινωνικές και τεχνικές πτυχές του ρόλου του σε έναν οργανισμό. Μια ομαλή διαδικασία ένταξης των εργαζομένων στο ξενοδοχείο σας βελτιώνει την εμπειρία, τη διατήρηση και την απόδοση των εργαζομένων σας και ενισχύει το προφίλ σας ως εργοδότη. Με τη δημιουργία ενός σχεδίου 3 φάσεων για το ξενοδοχείο σας, εισάγουμε δράσεις για τη φάση πριν από την έναρξη λειτουργίας, για την έναρξη αλλά και για την περίοδο μετά την έναρξη λειτουργίας, διασφαλίζοντας ότι το ξενοδοχείο σας θα κάνει μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση στους εργαζομένους σας.  

Από την άλλη πλευρά, η λήξη συνεργασίας και η αποχώρηση εργαζομένων από το ξενοδοχείο σας (Employee Offboarding) είναι η αντίστροφη διαδικασία της ένταξης, που ακολουθείται όταν ένας εργαζόμενος παύει να εργάζεται σε έναν οργανισμό. Μια ομαλή μετάβαση είναι ζωτικής σημασίας σε αυτή τη φάση, όχι μόνο για τον εργαζόμενο που φεύγει αλλά και για την υπόλοιπη ομάδα που παραμένει και πρέπει να αισθάνεται ασφαλής και επαρκώς υποστηριζόμενη. Η αποχώρηση ενός εργαζόμενου μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τόσο το προφίλ και τη δημοφιλία του εργοδότη όσο και τη λειτουργία του ξενοδοχείου, εάν καταλήξει να είναι μια δυσάρεστη ή επώδυνη εμπειρία για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Στην My Ikigai, δημιουργούμε μια ελεγχόμενη και ισορροπημένη διαδικασία αποχώρησης, η οποία προστατεύει τη φήμη σας ως εργοδότη και διευκολύνει την ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου σας. Επιπλέον, μια εξατομικευμένη συνέντευξη εξόδου (exit interview), η οποία περιλαμβάνεται σε αυτήν την υπηρεσία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή πολύτιμων πληροφοριών και ανατροφοδότησης σχετικά με πιθανές βελτιώσεις που χρειάζεται να γίνουν ή ως πυξίδα για την λήψη ορθότερων αποφάσεων.

Εκπαιδεύσεις & Workshops

Εκπαιδεύσεις & Workshops

Η παροχή ευκαιριών εκπαίδευσης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επιμορφώσετε την ομάδα σας, να βελτιώσετε την απόδοσή της, να ενισχύσετε τη συνεργασία και να αυξήσετε τη σύνδεση των εργαζομένων με το ξενοδοχείο σας.

Όλες οι εκπαιδεύσεις και τα workshops, είτε πραγματοποιούνται δια ζώσης, είτε διαδικτυακά, είναι πλήρως προσαρμοσμένα στις εκπαιδευτικές ανάγκες της ομάδας σας και παρέχονται από έμπειρους εκπαιδευτές:

  • Εταιρική κουλτούρα (Καθορισμός του οράματος, της αποστολής και των αξιών της εταιρείας σας)
  • Ηγεσία
  • Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών στην φιλοξενία
  • Διαχείρηση παραπόνων
  • Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Πρότυπες Διαδικασίες Λειτουργίας (SOPs) στην Πράξη
  • Εξατομικευμένα Workshops ειδικής θεματολογίας για Εταιρικές Εκδηλώσεις
SOPs Δημιουργία & Βελτιστοποίηση

SOPs Δημιουργία & Βελτιστοποίηση

Σχεδιάζουμε αποτελεσματικές, βιώσιμες και προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας, πρότυπες διαδικασίες λειτουργίας (SOPs), για κάθε τμήμα του ξενοδοχείου σας.

Εκτός από την εκτεταμένη εμπειρία μας στα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούμε επίσης τη μεθοδολογία Lean Six Sigma για τη δημιουργία λιτών διαδικασιών που μπορούν να Καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην λειτουργία των ξενοδχείων σας και να υποστηρίξουν πλήρως την ομάδα και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Όλες οι διαδικασίες που σχεδιάζουμε για το ξενοδοχείο σας, συνοδεύονται από διαγράμματα ροής εργασιών, λίστες ελέγχου (checklists) και εγχειρίδια λειτουργίας (manuals) για να βοηθήσουν την ομάδα σας να τα υλοποιήσει με επιτυχία.

Αξιοποιήστε στο έπακρο αυτή την υπηρεσία, παρέχοντας στην ομάδα σας το σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Πρότυπες Διαδικασίες Λειτουργίας (SOPs) στην Πράξη", που θα τους βοηθήσει να εξοικειωθούν με τις νέες διαδικασίες, να τις κατανοήσουν σε βάθος και να αποδόσουν πιο άμεσα.

Mystery Shopping

Mystery Shopping

To Mystery Shopping είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για τη διασφάλιση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση των επισκεπτών σας.

Μπορεί να δώσει στο ξενοδοχείο σας σπουδαία και χρήσιμα συμπεράσματα με βάση την οπτική γωνία του επισκέπτη σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε αν τηρούνται τα πρότυπα του ξενοδοχείου σας και να διατηρείτε υψηλό το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών σας. Επιπλέον, λαμβάνετε ανατροφοδότηση σχετικά με την απόδοση του προσωπικού σας και γι αυτό αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον εντοπισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων σας.

Με το Mystery Shopping ένας από τους επιθεωρητές μας θα επισκεφθεί το ξενοδοχείο σας incognito και θα μείνει ως επισκέπτης, έχοντας την ευκαιρία να δοκιμάσει τις υπηρεσίες σας. Μετά τη διαμονή του επιθεωρητή μας θα λάβετε μια λεπτομερή έκθεση που θα αναφέρει τις παρατηρήσεις του σχετικά με τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, τις εγκαταστάσεις και την αλληλεπίδραση με τους εργαζομένους σας καθ' όλη τη διάρκεια της επίσκεψής του. Η έκθεση θα συνοδεύεται επίσης από ιδιαίτερα χρήσιμες προτάσεις βελτίωσης και αναβάθμισης του ξενοδοχείου σας.